Hoffedalen

Ny uppdatering

Publicerad 2012-01-19 11:26:16 i Allmänt

Nu har jag då äntligen tagit mig tid att göra om lite på hemsidan. Efter ett dygn med vinterkräksjukan känner jag mig ganska mör....passade då på att sätta mig vid datorn en stund.

Har innan jul fått en julhälsning ifrån Krokus som befinner sig i Spanien.

Visst är de söta Krokus och Ella!!

Zally och Dizzie har varit och röntgat höfterna. Båda med resultatet A!!
Det är alltid en nervös väntan innan man får resultatet.

Vi har också fått en hälsning ifrån Eddie med kompis.


Kul att det är några som iallafall har snö....

Inför våren planerar jag att starta på nybörjarprov med Bozze...vi får väl se hur det går. Just nu tränar vi in lite lydnadsmoment, syrran har lurat i mig att vi ska starta apellklass spår till hösten. Men det kan nog vara kul. Där känner jag mig lite hemma i af.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela