Hoffedalen

Vinter i Bergshamra

Publicerad 2012-01-22 16:05:10 i Allmänt

Idag har det snöat ordentligt i Bergshamra. Känns nästan som om första snön har kommit.
Kom hem från jobbet och kände att jag måste bara ut och få lite snöbilder på hundarna innan allt är borta igen...

Men med en usel fotograf som jag är så blev inte bilderna så proffsiga....men snö fanns det i af.


Bozze och Lilly älskar att busa runt i snön


Medans Peppan mest gillar att fara runt mig...


Här ser det ut som om Peppsi har hört något under snön!!

En uppställningsbild på Zally har jag fått av Fia, fotat på utställningen i lördags. Tyvärr vet jag inte vem fotografen är..


Lost'n Found Baby Belle "Zally"

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-01-24 09:48:44

Det är Camilla Jannesson som var så snäll och fotade Zally.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela