Hoffedalen

2 veckor

Publicerad 2011-07-25 14:16:20 i Allmänt

Sorry alla som har väntat på 2-veckors bilder på valpisarna :(

Min dotter Emma hade 18-års fest här hemma i lördags. Jag lyckades nog somna vid 03 ungefär....klockan ringde 04, då var det dags för mig att åka till jobbet :/
Jobbade till 12 sedan handla det sista inför eftermiddagen då det var bjudning för släkten.
Min vän Ebba hämtade mig vid 18:30, då var det dags för tävlingsmöte på klubben...jag kom isäng vid 24...sov till 12 dagen efter....Ni kanske förstår att jag inte har hunnit med att uppdatera några bilder....men Fia och lyckades i af klämma in en fotografering och lite kloklippning. Puhh!!




Visst är de söta!?

Alla valparna har nu passerat 1 kg, vi börjar ana lite ögon. De har också smakat på köttfärs, vilket inte var uppskattat av alla, det var mycket godare med små uppblötta "hundtruntar".


Har anmält Peppsi till grundkurs 2 hos Monika, det ska bli riktigt kul. Alla hundarna är också anmälda till Östra cup. Har aldrig kunna vara med på det eftersom det alltid har krockat med andra aktiviteter. Bozze är också anmäld till grunprovet som går dagen efter Östra cup. Spännande!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela