Hoffedalen

Äntligen!!!

Publicerad 2012-09-03 13:10:37 i Allmänt

Äntligen har jag fått ordning på hemsidan igen!!! Fy va jobbigt det var att inte kunna uppdatera någonting.
När det dessutom har hänt en hel del.
 
Våran duktiga Alva har fått sitt andra 1:a pris i viltspår, nu är det bara en kvar och den tar ni på fredag!!!
 
Peppsi och Zally har varit på nybörjarvatten. Varken fia eller jag hade väl några stora förhoppningar på att dem skulle bli godkända. Men trot eller ej båda fick GK!!! Både Fia och jag var i chock så vi missade helt att ta bild på våra duktiga flickor.
 
Fia och jag har även gjort varsin start på nybörjarprov B. Bozze fick bra kritik och höga poäng men tyvärr så knallade han. Fia och Zally var så duktiga som blev godkända!!!
Vi har också passat på att under den blötaste dagen på hela året deltagit på Östra Cup. Bloggar lite med om den senare....nu måste jag ila iväg till jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela