Hoffedalen

Februari 2013!!

Publicerad 2013-02-08 11:52:11 i Allmänt

Snö, snö, snö....tar det aldrig slut!!!
 
Nu är vi i full gång med kurser och planering inför 2013.
Just nu går Peppsi och jag en rallylydnadskurs för Monika Jansson. Det är superroligt!!! Peppsi är så himla duktig. Själv behöver jag mest träna på att inte vara så fumlig och tänka så mycket. Måste få mera flyt!!! Har faktiskt anmält oss till vår första tävling!!! Hjääälp!! Är någon sugen på att följa med så gör det!! Jag behöver allt stöd jag kan få.....
 
Vi har varit iväg med 5 hundar och ögonlyst. Bozze ua, Bettan ua, Zally ua, Lilly ua men dessvärre hade Alva Katarakt öp, troligen ej ärftlig. Hon ska lysas igen om 8-12 mån. Då får vi se hur det går.
 
Har fullt upp med "valpplanerartankar". Zally som egentligen skulle paras till hösten ska nu få vårvalpar istället. Hon löper redan i mars så nu blev det lite brådis med att hitta en lämplig kavaljer. Och det är inte helt lätt ska ni veta.
Har några på "G" men inget är ännu bestämt. Återkommer snarast.
 
Bland det roligaste som finns är att få bilder på alla valpar som är födda hos oss, nu har jag samlat ihop några så här kommer dem!!!
Hoffedalens Eddie
 
Hoffedalens Adriana "Chica"
En julhälsning från Hoffedalens Edvin med familj!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela